Viewsonic

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی و الکترونیکی

سپس این سؤال پیش می‌آید: محتوا کجاست؟ هنوز آماده نیست؟ اشکالی ندارد، متن نمونه‌ای هست که کمک می‌کند. اما بدتر این است که اگر ماهی در قوطی جا نشود، یا پا برای کفش خیلی بزرگ باشد؟ یا خیلی کوچک؟ جملات خیلی کوتاه، تیترهای زیاد، تصاویر خیلی بزرگ برای طراحی پیشنهادی، یا خیلی کوچک، یا جا می‌شوند اما به دلایلی ظاهری عجیب دارند.

مشتری‌ای که به دلیلی ناراضی است، مشکل است؛ مشتری‌ای که ناراضی است اما نمی‌تواند دقیقاً مشکلش را بیان کند، بدتر است. احتمالاً همکاری، ارتباطات و نقاط بازبینی وجود نداشته، فرآیندی توافق شده یا با جزئیات کافی مشخص نشده بود. این استراتژی محتوا از ابتدا به‌هم‌ریخته است. اگر اینطور فکر می‌کنید، برعکس آن چطور؟ چگونه می‌توان بدون طراحی محتوا را ارزیابی کرد؟ بدون تایپوگرافی، بدون رنگ‌ها، بدون چیدمان، بدون سبک‌ها، تمام آن چیزهایی که سیگنال‌های مهمی را منتقل می‌کنند که فراتر از متن ساده هستند، سلسله مراتب اطلاعات، وزن، تأکید، فشارهای مورب، اولویت‌ها، همه آن نشانه‌های ظریف که همچنین جذابیت بصری و احساسی برای خواننده دارند.